Bestyrelse

Klubbens bestyrelse vælges af generalforsamlingen og er den daglige ledelse af klubben

Vi mødes ca. en gang pr. måned, for at planlægge og drøfte klubbens drift og udvikling. Mødereferater fra bestyrelsesmøderne er tilgængelige længere nede på siden (kontakt bestyrelsen hvis du ønsker se ældre referater).  Alle bestyrelsens medlemmer modtager mail som sendes på mail@hareskovbadminton.dk, men for specifikke spørgsmål kan formand, kasserer samt ungdomsformand og motionistformand kontaktes direkte på mail (klik på deres rollenavne).

Profile Image
Formand
Christian Holst Svenningsen
Ansvarlig for kontakt til kommunen, Badminton Danmark og DGI Badminton. Kontaktes på formand@hareskovbadminton.dk.
Profile Image
Kasserer
Lena Selander Bitsch
Ansvarlig for klubbens økonomi, kontingentbetalinger, regnskab, lønudbetaling til trænere mv. Kontaktes på kasserer@hareskovbadminton.dk
Profile Image
Ungdomsformand
Louis Levinsky
Ansvarlig for klubbens børn- og ungdomstræning og kontaktperson for spørgmål vedr. den. Kontaktes på ungdom@hareskovbadminton.dk
Profile Image
Motionistformand
Malene Rie Jensen
Ansvarlig for motionistspil og kontaktperson vedr. turneringer og DGI-hold. Kontaktes på motionist@hareskovbadminton.dk.
Profile Image
Bestyrelsesmedlem
Mie Skive
Profile Image
Bestyrelsesmedlem
Jan Jørgensen
Kan kontaktes for IT-relaterede spørgsmål i forhold til klubben.
Suppleant til bestyrelse
Bent Christensen

Referater 2025/2026

Bestyrelsesmøde den 12. august 2025

Referater 2024/2025

Bestyrelsesmøde den 17. juni 2025
Bestyrelsesmøde den 6. maj 2025
Bestyrelsesmøde den 25. marts 2025
Bestyrelsesmøde den 25. februar 2025
Bestyrelsesmøde den 17. december 2024
Bestyrelsesmøde den 29. oktober 2024
Bestyrelsesmøde den 2. oktober 2024
Bestyrelsesmøde den 11. september 2024
Bestyrelsesmøde den 6. august 2024

Vedtægter

Klubbens vedtægter kan læses her.

Privatlivspolitik

Klubbens privatlivspolitik kan læses her.